آرمان ناب
اخبار

تمدید مهلت ارسال صورت معاملات فصل تابستان 1402 در مودیان مالیاتی

به گزارش رسانه مالیاتی ایران، دکتر سید محمد هادی سبحانیان رئیس کل سازمان امور مالیاتی کشور با بیان اینکه مطابق قانون، مهلت ارسال معاملات فصل دوره سوم (تابستان) 15 آبان ماه به اتمام می رسد، اظهار داشت: با توجه به اختلال به وجود آمده در سیستم سامانه ای این سازمان و بمنظور تکریم مودیان و عدم تضییع حقوق آنان، تا پایان آبان ماه سال جاری مهلت داده شد تا صورت معاملات فصلی این دوره را ارسال نمایند.

ادامه مطلب
آرمان ناب
خدمات مالی

تعریف بودجه و بودجه نویسی

بودجه به معنای برنامه‌ریزی و تخصیص منابع مالی به منظور دستیابی به اهداف مالی است. در امور مالیاتی، بودجه نویسی به تخصیص و ترتیب دادن منابع مالی به منظور پرداخت مالیات و مدیریت مالیاتی می‌پردازد.

ادامه مطلب
مراحل تهیه اطلاعات و فرایند ارسال گزارش فصلی خرید و فروش
خدمات مالی

مراحل تهیه اطلاعات و فرایند ارسال گزارش فصلی خرید و فروش

برای تهیه گزارش فصلی خرید و فروش، معمولاً شما نیاز به دسترسی به اطلاعات مالی و تجاری خود دارید. این اطلاعات می‌تواند شامل فروش محصولات یا خدمات، هزینه‌ها، درآمدها، موجودی‌ها و سایر عوامل مرتبط با تجارت شما باشد.

ادامه مطلب
آرمان ناب
اخبار

جرایم مربوط به گزارشات فصلی چطور رسیدگی می گردد ؟

رسیدگی به جرایم مرتبط با گزارشات فصلی معمولاً تحت مجموعه قوانین و ضوابط مربوط به حسابداری و اطلاعات مالی صورت می‌گیرد. در اکثر کشورها، این قوانین و ضوابط توسط سازمانهای نظارتی و حسابرسی تعیین و اجرا می‌شوند.

ادامه مطلب
اعطای حکم انتصاب رئیس دپارتمان مدیریت ، امور مالی و بازرگانی کانون انجمن های فنی و حرفه ای کشور
دسته‌بندی نشده

اعطای حکم انتصاب رئیس دپارتمان مدیریت ، امور مالی و بازرگانی کانون انجمن های فنی و حرفه ای کشور به آقای بهروز مومیوند ، مدیرعامل موسسه حسابان تدبیر ناب آرمان

طی مراسمی اعطای حکم انتصاب رئیس دپارتمان مدیریت ، امور مالی و بازرگانی کانون انجمن های فنی و حرفه ای

ادامه مطلب